Veerandsada Saigi Täis

See ei ole normaalne kui mugav inimene oskab olla.
Ma isegi ei julge vaadata, millal ma siia viimati midagi postitasin ja see ei tule otse loomulikult sellest, et ma poleks vahepeal süüa teinud.
Küll pole piisavalt valgust pildstamiseks, küll pole internetti või USB juhet, küll ma olen haige või välismaal. Igasugused asjad saavad põhjendada saamatust.
Ja oleks ma siis vahepeal ära unustanud selle blogi - ei, ma piinlesin oma laiskuse käes. Aga ette ei võtnud midagi.
Nüüd siis paar kiiret sööstu, et natukeneGI midagi järgi aidata ja siis loodan ma ennast lõpuks käsile võtta ja edaspidi tubli olla.
Niisiis
Kui ma sain kuu aega tagasi 25-aastaseks ja Liisu 21, korraldasime duubelpeo pealkirjaga "46". Kutsutud olid meie teatrikunsti kaks kursust ja veel mõned kallid.
Kuna ma polnud juba pikka aega saanud võimalust tõepoolest teistele süüa teha ja tulemas oli suht palju inimesi ja raha mul väga ei olnud, otsustasin muffinite kasuks, mille enamik koostisosi tavaliselt kodus olemas on. Tegin:

Maapähklivõi-muffineid (minu isiklikud absoluutsed lemmikud, pigem pisut soolakad kui magusad ja mõnusalt muredad)

120 ml maapähklivõid
3 spl sulatatud võid
1 tl soola
60 ml pruuni suhkrut
1 muna
360 ml piima
120 ml jahu
120 ml täisterajahu
1 spl küpsetuspulbrit

Eelkuumuta ahi 200 C. Sega maapähklivõi, või, sool ja suhkeu, lisa lahtiklopitud muna ja piim, sega põhjalikult. Lisa omavahel segatud jahud ja küpestuspulber. Sega minimaalselt. Tõsa muffinivormidesse ja küpseta ~20 min.

Banaanimuffinid (Üleüldised lemmikud. Suur banaanivihkaja Tõnis suutis ka süüa :)

4 suurt banaani, püreestatud
120 ml suhkrut
1 kergelt lahti klopitud muna
80 ml sulatatud võid
1 tl soodat
1 tl küpsetuspulbrit
1/2 tl soola
360 ml jahu

Eelkuumuta ahi 175 C. Ühes kausis sega banaan, suhkur, või ja muna, teises sooda, küps.pulber, sool ja jahu. Sega kõik kokku, tõsta vormidesse ja küpseta ~20 min.

Ananassi-porgandimuffinid

360 ml jahu
1 1/2 tl soodat
3/4 tl soola
1/2 tl riivitud muskaatipähklit
1/4 tl kaneeli
2 suurt muna
240 ml suhkrut
120 ml õli
225 g purustatud ja nõrutatud konservananassi
240 ml riivporgandit
180 ml kookoshelbeid

Eelkuumuta ahi 175 C. Sega jahu, sooda, sool, muskaat ja kaneel. Tee segu keskele auk. Teises nõus klopi lahti munad, lisa suhkur ja õli ja sga korralikult. Siis lisa ananass, porgand ja kookos. Kalla segu "auku" ja sega minimaalselt. Tõsta vormidesse ja küpseta ~20 min (minul läks ikka tunduvalt kauem, nii pool tundi ehk)

Ok, et see postitus kunagi ka üles saaks, ma rohkem ei kirjuta. Edaspidi pikemalt. Jees :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused