Kanep Kooki


Viljandi - september 2009, originally uploaded by Marion Undusk.

Panin oma tuppa Viljandis uue tapeedi ja kutsusin kursuse külla. Tüdrukutest olid kõik kohal, poisse esindas Jim. Suht piinik iseenesest. Jõime teed, põletasime küünlaid ja rääkisime õudusjutte. Esmakordselt Viljandis sain ma võtta vastu külalisi oma isiklikus kodus oma isiklikus toas nii, et see oli kodune. Pärast tuli Heimar ka ja tõi värskelt ahjust tulnud veel sooja brownie't. Ja siis ei olnud kellelgi vahet, et kell on palju ja mis seal sees on, sest need olid lihtsalt NII HEAD. Ja Heimar oma suuremeelsuses andis mulle retsepti, mis on selline:

Koostis:
200 g võid
200 g tumedat 70% kakaosisaldusega šokolaadi
3 keskmist muna
250 g suhkrut
100 g nisujahu
100 g hakitud kreeka pähkleid
0.5 tl soola
0.5 tl vanilliekstrakti

Valmistamine:
Vooderda 24x24 cm koogivorm küpsetuspaberiga ning pane ahi 170˚C peale kuumenema.
Sulata või ja šokolaad vesihaudes või mikroahjus.
Klopi munad ja suhkur elektrimikseriga vahule. Lisa sulanud šokolaadi-võisegu ning sega ühtlaseks.
Lisa jahu, sool, hakitud pähklid ja vanilliekstrakt, sega täiesti ühtlaseks.
Kalla tainas vormi ning küpseta 170kraadises ahjus 30-35 minutit, kuni kook pealt kuiv tundub.
Serveeri soojalt või lase vormis jahtuda, siis tõsta vormist välja ning lõika tükkideks.

NB! Õiged brownied on pealt veidi kuivanud ja pragunenud, seest aga kohati veel niisked!

Et paari päeva pärast pidi NO99's olema Sasha "Margarita ja Meister" esikas ja ma polnud juba mitu aastat lavakatele kingitusi teinud, tekkis tunne, et võiks ju. Ja see retsept tundus sobiv. Ma olin tubli laps ja pidasin retseptist kinni, ainult kreeka pähkelid mul polnud ja osta ei raatsinud, seega kallasin taignakaussi tühjaks paki kooritud päevalilleseemneid ja pool pakki õlikanepi seemneid, mis ma Loitsukellerist šokolaadi tegemise eesmärgil ostnud olin.
Ahjus oli kook ka kauem - kusil 45 minutit. Ja siis ma jahutasin ta maha ja panin ööseks külma, kus ta läks mõnusalt tihedaks ja niiskeks ja lõikasin pisipisikesteks tükkideks ja mähkisin need ükshaaval fooliumisse ja pean rahuloluga mainima, et nendega oldi rahul. Eriti popid olid kanepiseemned, mis suus sõltuvusttekitavalt praksusid.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused