Ilus Elu Matsalus


Matsalu - juuli 2009, originally uploaded by Marion Undusk.

Et siin blogis kohe algusest peale elu sisse saada, pean ma alustama kaugemalt. Nimelt eelmisest nädalast, mil ma Elenil Matsalus vanematekodus külas käisin.
Sest peale selle, et ma neil murelipuu ja pool mustsõstrapõõsast paljaks tegin ja rannakarjamaa nõmmliivateest ka, olin ma köögis ka veidi abiks.
Nagu enamasti ikka, tegin ma kooki. Ja mitte ühe, vaid kaks (mida saab vabandada vaid sellega, et ma olin seal kahel päeval).
Esimene, ruuduline variant, on tegelikult nii lihtne, et seda poleks mõtet siia kirjutada, aga noh..

RUUDULINE KOOK
pakk liivataigent
kausitäis purustatud värskeid mustsõstraid suhkruga
veidi veel suhkrut
kaneeli

Nii. Ja nüüd polegi muud kui vooderdad ahjuvormi küpsetuspaberiga, surud sinna peale lapikuks kaks kolmandikku tainast, surad põhja nii 10-15 minutiks eelkuumutatud 200-kraadisesse ahju, siis paned marjad peale ja triibutad ülejäänud taina kogu sellele kremplile otsa ja raputad veel suhkrut ja kaneeli ja siis ahju. Nii 15-20 minutit peaks piisama, ma usun.
Ja jäätisega on ta suht uskumatult hea. Muidu ehk veidi hapu..?

Kommentaarid

Populaarsed postitused