Jamie soovitab nr. 2


Tallinn - juuli 2009, originally uploaded by Marion Undusk.

Ja see on see teine asi, mis ma sealt Jamie-raamatust leidsin ja mis tundus olevat vajalik ja vägagi söödav variant. Tema nimetas seda Nada-koogiks (tegija nimi, ma eeldan, sest hispaania keeles on "nada" "mitte midagi" ja sellest ta päris kindlasti polnud.
Ma isegi ei tea, mis selle koogi nii välistamatuks tegi. Foto polnud midagi erilist. retsept ka nagu esmapilgul mitte.. Järelikult ma lihtsalt PIDIN seda tegema. Ja tegin ka.

NADA KOOK
4 suurt toatemperatuuril muna
270 g suhkrut
180 g sulatatud soolata võid (ma panin soolaga margariini ja pärast enam soola ei lisanud, kuigi tegelt oleks võinud lõppkokkuvõttes rohkem olla)
115 ml neitsioliiviõli
155 ml piima
1 tl vaniljeekstrakti/ 1 vanillikaun
400 g jahu
1 1/2 tl küpsetuspulbrit
soola
2 sidruni riivitud koor
2 apelsini riivitud koor (ma panin kummatki ühe ja oli vägagi tunda)
600 g mustikaid/tumedaid magusaid viinamarju (Kummatki ei olnud. Panin pisut kirsse ja siis poeploome ja aprikoose tükeldasin. Rohkelt. Kindlasti rohkem kui 600 g. Sobisid küll.)

Mikserda mune ja suhkrut 3 min, lisa õli, sulavõi, piim ja vanill, sega. Lisa jahu, küpsetuspulber ja sool. Sega uuesti. Lisa riivkoored. Sega eriti hoolikalt. Lase 10 min seista. Nüüd sega sisse 1/4 marju (Mille mina unustasin ja mistõttu tekkis pannil mäsu kui ma neid hiljem sisse segada üritasin.)
Siis kalla taigen küpsetuspaberiga pannile ja pane 15 minutiks eelkuumutatud ahju. Ja siis ülejäänud marjad peale ja veel 30-40 minutiks ahju. Ja siis jahuta maha ja söö. Sest söömist on ta väärt.
Kuigi ma ei saa jätta mainimata, et see taigen..enne ahjupanekut.. Ma olen enda meelest juba suht täiskasvanud või nii ja enam ei laku taignaseid potte. No see kord lakkusin. MEELETULT hea oli.

Kommentaarid

  1. a ma tean, miks sa lihtsalt pidid seda kooki tegema!
    ma arvan, et sul tuli meelde Rammuse tunnist, et "nada" tähendab eesti keeles "peab" :)

    A

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused