Kõik-Mis-Aias-On Salat


Matsalu - juuli 2009, originally uploaded by Marion Undusk.

Kuna mu puhkus oli lõpukorral, otsustasin viimase vaba päeva taas Eleni juures maal veeta. No et korjaks marju ja ürte ja oleks looduslik. Paraku, taas kord, tegin väikse valearvestuse eelmisel ööl magamisega koonerdades ja hommikul toiduga ka ning jõudsin lõpuks kohale kella viie paiku pärastlõunal, täiesti omadega läbi ja õgardlikult näljane. Kiiremas korras neelasin tüki Eleni-Silvia tehtud mustika-napoleni kooki ja tüki leiba ja natuke mustsõstraid põõsa küljest ja sain jalad jälle alla ja suutsin neidsamu mustsõstraid korjates lõunasöögi (seitsme paiku õhtul) ära oodata. Aga see oli ka ootamist väärt.
Silvia sõber grillis kana ja lesta ja Silvia ning ta sõbranna tegid aialeiu salatit. Alguses tekitas see pisut umbusku. Mitte välimuse, mis oli väga fotogeeniline, vaid sisu poolest, sest sinna surati kõike. Kõike, mis vähegi aiast leiti.
Tomat ja suvikõrvits ja suvikõrvitsa õied ja herned ja basiilik ja petersell ja käharpetersell ja rukola ja tavaline salatileht ja saialilleõied ja kurgirohuõied olid seal kindlasti. Aga sama kindlasti unustasin ma midagi ära ka. Aga lõppkokkuvõttes - jaa. Väga väga mõnus salat tuli koos neitsioliiviõli ja pisukese soolaga. Eriti ses suhtes, et iga amps oli erineva maitsega ja igav ei hakanud kordagi. Ja ma olen ikka väga selle poolt, et toit peab ilus olema ja ilusamat salatit annab välja mõelda.
No ja siis kui lisada veel juustu ja taluvõiga leib ja kikerherned on eine täiuslik. Peaasi, et ennast laua alla ei söö.

Kommentaarid

  1. tavalise salati asemel oli lehtpeet, aga muidu umbes nii see oli jah :) ja täna tegime seda sama nii, et kui grill-liha maha jahtus siis hakkisime selle ka salatisse.

    VastaKustuta
  2. Kõlab küll lahedalt. Kui ma ainult teaksin, millal ma ÜLDSE jälle korralikult kokata saan..

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused