Kui Kookospiima Jääb Järele


Tallinn - veebruar 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Ma armastan kokaraamatuid. Ei, ma JUMALDAN kokaraamatuid! Aga kui läheb reaalselt millegi tegemiseks, ei kasuta ma neid millegi pärast peaaegu kunagi.. Nii palju lihtsam tundub leida vajalik asi netist.. Aga kokaraamatud ju ON nii ilusad..

Igal juhul kui ma ükspäev lõunaks ühe Indoneesiast toodud vürtsisegu ära tegin ja pool pakki kookospiima üle jäi, oli internet taas hea abimees.

Kookospiimamuffinid:
100 g toatemperatuuril margariini või võid
3 dl suhkrut
3 toatemperatuuril muna
2,4 dl kookospiima (mul oli raudselt vähem)
1tl vanilliekstrakti (vanillisuhkrut)
5,3 dl jahu (täisterajahuga pooleks)
1 tl soola
1 tl küpsetuspulbrit
1-1,5 dl magustatud kookoslaaste (mida mul polnud)

Eelkuumuta ahi 200 kraadini. Vahusta või õhuliseks, lisa suhkur ja vahusta kuni segu on ühtlane ja õhuline. Lisa ükshaaval munad, enne iga kord segu ühtlaseks vahustades. Sega eraldi nõus jahu, sool ja küpsetuspulber. Kolmandasse nõusse kalla korralikult läbiraputatud kookospiim ja vanilje. Lisa 1/3 kuivadest ainetest ja sega minimaalselt, lisa 1/2 märgadest ainetest ja sega minimaalselt, jätka kuni kõik on koos.
Kalla muffinivormidesse ja küpseta 18-22 min.

Olid mõnusad küll :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused