Narkosaaga Jätkub


Tallinn - veebruar 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Ma olen sellest koogist siin tegelikult juba kunagi juttu teinud, aga et tegemist on lemmikuga, kes vähehaaval on arenenud ja muutunud ja kelle juurde ma iga mõne nädala järel tagasi pöördun, pean teda selle sissekande vääriliseks.
Ehk siis tegin taas oma kallist datlikooki.
Tegin, tükeldasin ja läksin jälle Punamütsikest tegema. Pagana loll on ikka üksi elades kokkamist armastada.
Nagu viimasel ajal võimalusel tavaks põikasin sisse ühte mõnusasse kontorisse toredate inimeste juurde, kes üldiselt ei pahanda kui neid toitmas käin. Näpus karp datlikoogi ja tükikese järele jäänud moonikeeksiga. Nagu ikka häirisin pisut nende aktiivset töömeeleolu, aga vähemalt leidsid nad, et see on asja ette..mõned vähemalt.
Sest ühes kohas jooksin ma oma karbiga (ja peaga ka) vastu seina. Mulle tehti teatavaks, et moonisaiade söömisest jääb verre narkojoove ja seda, et sa tõesti oled moonisaia söönud mitte kuskil narkourkas aega veetnud, polevat üldse nii lihtne seletada. Samasuguseid kahtlusi tekitas mu armas datlikook, kelle süüks loeti peotäit õlikanepi seemneid.
Iseenesest huvitav informatsioon, aga mina selle pärast küll moonisaiadest loobuda ei kavatse.

Datlikook (advanced)

300 g datleid
1,5 klaasi vett
150 g suhkrut
200 g võid
2 muna
1tl + natuke küpsetuspulbrit
300 g linakoogijahu
tuju ja varustatuse järgi seemneid ja pähkleid (nt kanepiseemned, linaseemned, seesamiseemned, mandlilaasud, päevalilleseemned)

Keeda datlid vee ja suhkruga pudruks, sulata sisse või. Kui segu on pisut jahtunud, lisa lahtiklopitud munad ja seemned. Sega hulka küpsetuspulbri-jahusegu. Mätsi küpsetuspaberiga kaetud plaadile lapikuks ja küpseta 180 kraadises ahjus umbes pool tundi.
Jeees!
:)

Kommentaarid

  1. Ou jees, täna leidsin kontorist laua pealt datlikoogi, väga suur menu. Olin ennem just lugenud ja mõelnud, milline see maitseb, kas teha millalgi. Ja siis tuli Punamütsike. Õieti ma ei näinud teda, ta käis siis kui ma ära olin. Põnev on sellises kontoris töötada, põnev.

    VastaKustuta
  2. see on mu lemmik!!!

    VastaKustuta
  3. Minu oma ka. Just ostsin uue jahu ära :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused