Tuleb Tegutseda, Mitte Möliseda!


Tallinn - jaanuar 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Klaviatuur kätte ja trükkima!

Jaanuaris käisin mõned korrad Rakveres, et Kaelkirjaku lava-kostüümiga tegeleda. Ja loomulikult istusin ma tohutu hulga tunde kohvikus ja sõin kõike, mis seal ainult ette juhtus. Pole ka ime - see on raudselt mu isiklikku esikolmikusse kuuluv koht.
Tal on aga üks suur miinus, mistõttu ta mu talje lemmik ei ole - sealsed magustoidud on lihtsalt TAPVALT head ja ma enamasti proovin ikka kõik ära nagu mu uurivale loomusele omane..
See kord oli banaanikreem.
Sõin. Surin.
Läksin Tallinnasse ja otsisin hoobilt netist umbes neli erinevat banaanikreemi retsepti. Esimese - kõige lihtsama ja odavama - realiseerisin kohe.

Banaanikreem:
banaane
vahukoort
suhkrut
Püreesta banaan natukese suhkruga, vahusta vahukoor natukese suhkruga, sega ettevaatlikult kokku, lase veidi külmas seista, söö.
Vahekorrad sõltuvad maitsest. Minu meelest ette antud vahekord 1 banaan-100 ml koort oli natuke liig. Järgmisel korral (umbes ülejärgmisel päeval) kahekordistasin banaaniannust ja mulle meeldis rohkem.
Juss, kellele ma seda ka pakkusin, sai sõltuvuse.

Kommentaarid

Populaarsed postitused