Ma Olen Loodud Armastama


Tallinn - oktoober 2011, originally uploaded by Marion Undusk.

Hea on olla "ise," lugeda endale tähtsaid raamatuid, kohtuda endale tähtsate inimestega, olla truu oma sisemisele võngetele, süüa omatehtud toitu. Eile öösel Eleniga gmailis vesteldes (kui irooniline) tuli jälle kord meelde, et tõeline elu on olemas, et ma olen ka ise seda kunagi elanud ja et õige pea tuleb ta taas. Kuigi peab tunnistama, et see on pisut hirmutav, see tulek, aga seegi on normaalne. Kui neli ja pool aastat elada nii, nagu keegi teine paremaks peab (isegi, kui selle vastu võidelda), on loogiline, et täielik vabadus kõiges tundub alguses hoomamatu. Aga see on seda väärt.
Eile oli üle kolme päeva jälle etendus, mis avas praeguse, hirmpika ja raske, kuue etendusega nädala. Ja kuigi need kolm vaba päeva olid möödunud lössis hunnikust inimeseks saamise püüdlustega, sain teatrisse jõudes ikkagi aru, KUI väsinud ma olen. Ja et ma ei ole ainus. Etendus läks hästi. Vist. Sest minu jaoks isiklikult oli see kohutav. Pea kogu aja nägin ennast kõrvalt ja andsin hinnanguid - mitte just kõige paremaid, sest teadsin, et vaatan ennast kõrvalt. Pidevalt avastasin, et tähelepanu, mida ma nii meeleu jõuga stseeni püüan keskendada, on kuskile poolele teele toppama jäänud.
5 down, 27 to go..
Ja siis on mul aega, et armastada, et olla ise. Mida iganes see siis ka ei tähenda.

Homme on vaba päev. Ma loodan, et juhtub midagi toredat.

Astelpalju-pirnikook
Sirlu toodud astelpajust ja Kudru sõbranna viimastest pirnidest ja isejahvatatud Eestimaisest tatrajahust
Esimene täiesti täiesti oma retsept

3 dl tatrajahu
1 dl nisujahu
1 dl suhkrut
100 g külma võid
1 dl külma vett

1,5 l puhastatud tükeldatud pehmeid pirne (koorega)
4 dl astelpajumarju
3 sl fariinsuhkrut
1 dl nisujahu
1 tl kaneeli
0,5 tl cayenne'i pipart
soola

peale pisut võid

Kuumuta ahi 180 kraadini.
Sega jahud suhkruga ja pudista sinna sisse külm või. Näpi segu nii kaua, kuni see meenuab märga liiva. Siis sega hulka vesi ja sõtku ühtlaseks. Taigen on väga mure. Vooderda kahe kolmandikuga sellest küpsetuspaberiga kaetud lahtikäiva vormi põhi ja seinad ning pane vorm natukeseks külma.
Sega pirnid pestud marjade, suhkru, kaneeli, pipra ja soolaga. Kalla segu taignavormi ja pudista peale ülejäänud taigen.
Küpseta umbes 40 minutit. Lase enne söömist jahtuda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused