EneseKaitseks


Tallinn - september 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Vaadake seda fotot. See on üks kaunimaid omasuguste seas - oli hea päev ja ilus valgus. Siiski ei ole tegemist just maailma kõige isuäratavama pildiga, maitsegu ta nii hea kui tahes.
Ja just selle pärast ma peaasjalikult küpsetistest.maiustustest blogingi.
Ja veel.
Kui ma juhuslikult saavutangi selle, et jõuan päeval koju süüa tegema, on enamasti tulemuseks mingi suht suvaline kört. Maitseb hea, aga kokanduslikule revolutsioonile ei pürgi ning iludusvõistlusele ammugi mitte.

See kord oli aga laupäev. Ja minu rattal oli eelmisel õhtul pedaal ära kukkunud ja ma olin ta Telliskivi Loomelinnakusse parandusse viinud ja seal kogemata (kirbu)turule sattunud. Olin tubli. Ostsin kodumaiseid ökopeete ja pastinaagi. Ma polnud kunagi varem pastinaakidega kokku puutunud mujal, kui "Doktor Dolittle'i" raamatus, kus nad ühele seale väga maitsesid. Põnev. Müüja väitis, et suvikõrvitsapüreesupis oli ta hea olnud ja mina haarasin härjal sarvist. Vedeleski üks poolik suvikõrvits just kapis.

Kodus tükeldasin ja keetsin pehmeks järgneva:

pool keskmist lillkapsast
1 suurem partinaak
1 suur tsukiini

lasin nad saumikseriga puruks ja lisasin järgneva:

suur peotäis hakitud peterselli
soola
pipart
1 pakk misosupipastat (18g) (Piprapoest)
1 tl kuivatatud basiilikut
20 g võid

Segasin kuni või sulamiseni ja valmis ta oligi. Ja see pastinaak andis tõesti mõnusa maitse. Täitsa kuumalt süüa pole mõtet, pigem leigena. Tulevad nüansid paremini välja :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused