Et Siis See Glasuur..


Tallinn - september 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Jah, tõepoolest. Mul oli külmkapis endiselt see õnnetu glasuur, millesse ma olin investeerinud kõike, et ta tuleks hea, aga kes vedas mind alt. Ja kuna ära ma teda visata ei kavatsenud, ei olnudki muud võimalust, kui temast mingisugune koogilaadne asi kokku klopsida. Eeldusi tulla välja maitsev oli piisavalt. Pealegi pidin üle pika suvevaheaja kontorisse külla minema - kas saaks olla veel paremat põhjendust midagi küpsetada?!
Lisasin "glasuurile" kõik vajaliku taigna moodustamiseks, aga vahetult enne selle vormidesse jagamist tulid mul lisaks meelde kõik need toredused, mis ma Kanadast olin kaasa toonud ja segasin neid ka sisse - purustatud koorekaramelli ja maapähklivõišokolaaditükke. Eesti kontekstis oleks kõige adekvaatsem asendus ehk purustatud (šokolaadist puhas) Daim ja maapähklivõiga segatud valge šokolaadi tükid?

Toorjuustuglasuurimuffinid

3 dl pruuni suhkrut
1,2 dl tuhksuhkrut
340 g toorjuustu
120 g võid
1/2 tsp vaniljesuhkrut

2 muna
2 dl maitsestamata jogurtit
1 dl grahamnisujahu
2,5 dl maisijahu
1 dl kaerajahu
1 dl nisujahu
1,5 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl soola
1 dl karamellitükke
1,5 dl maapähklivõišokolaaditükke

Eelkuumuta ahi 200 kraadini.
Hõõru pruun suhkur pehme võiga vahule, sega juurde tuhksuhkur, vaniljesuhkur ja toorjuust. Ükshaaval lisa munad ja seejärel jogurt.
Teises kausis sega jahud küpsetuspulbri ja soolaga.
Sega mõlemad kausitäied ning karamell ja maappähklivõišokolaad ühtlaseks taignaks.
Jaota vormidesse ja küpseta ~20 min või kuni tikk väljub koogist puhtana.

Pisut tihkevõitu nad ju olid, aga väga head ikkagi. Lõpp hea, kõik hea.

Kommentaarid

Populaarsed postitused