Capoeira!


Tallinn - oktoober 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Tänase seisuga olen juba kuu aega seal käinud ja ma võin öelda ausalt ja puhta südamega, et mitte ükski trenn ei ole mind kunagi teinud nii õnnelikuks ja tänulikuks. Iga kord minnes pelgan kaost, iga trenni kakskümmend esimest minutit arvan, et suren; libisen omaenda higiloigus ja jalad ei taha enam väga liikuda. Iga kord sealt ruumist väljudes ma võiksin lennata. Ma olen lihtsalt nii nii õnnelik!
Lisaks veel aspekt, et treener Lauro ei ole just maailma kõige antisotsiaalsem inimene. Vastupidi. Ja siis otsustas ta, et korraldab peo. Halloweeni puhul. Enda juures. Kostüümidega. Poisid toovad joogid, tüdrukud söögid, nagu koolipidudel ikka.
Ja nii oli.

Õuna-kohupiimakook (keskkooliaegne lemmik raamatust "100 kooki")

250 g võid
6 dl jahu
2 dl suhkrut
300 g vaniljemaitselist torukohupiima
2 muna
1 dl suhkrut
1 tl vaniljeessentsi
7 õuna
kaneeli

Kuumuta ahi 200 kraadini.
Haki külm või, jahu ja suhkur purutaoliseks massiks. (EI TOHI muutuda taignaks!)
Vahusta munad suhkruga, lisa kohupiimapasta ja vaniljeeessents. Puhasta, koori ja tükelda õunad.
Kata ahjuplaat küpsetuspaberiga, raputa sellele 2/3 taignapurust ja kata kohupiimaseguga. Laota peale õunakuubikud ja puista nende peale kaneeli. Kata ülejäänud puruga.
Küpseta ~40 min, kuni kook on pealt helepruun. Enne serveerimist jahuta.

Kommentaarid

Populaarsed postitused