Pea Sassis Otsas


Tallinn - oktoober 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Ma ei tea, mis mul sel hommikul hakkas, et oli vaja järjekordseid kokanduseksperimente läbi viia. Üldiselt, okei. Aga mitte kell üheksa hommikul. Ma olen alati elanud arusaamas, et olen varavirguja. Mitte et mulle meeldiks vara tõusta. Ei, kindlasti mitte! Üheksa hommikul ongi vara. Väga vara. Aga ses suhtes, et kui ma ärkan, ka vara, siis lähen kohe liikvele, ilma väliseid erguteid (loe: kohvi) vajamata ja teen seda suhteliselt konstruktiivselt.
Jah, nii ma arvasin. Selle hetkeni, kui ma seisin keset kööki ja üritasin aru saada, mis jura ma just sinna kaussi kokku olin kallanud ja kui vales järjekorras. Ja kas oli ikka tark otsus poole taignateo pealt magusalt tulemuselt soolasele üle minna ja pipart lisada. Ühesõnaga, minu pikaaegne plaan teha kõrvitsa-kikerhernepätsikesi moonitäidisega ei kukkunud läbi. See lihtsalt transformeerus. Kõrvitsa-kikerhernepätsikesteks sisse segatud mooniga. Ja kuigi nad olid mu hommikuse maitsemeele jaoks ehk pisut liiga jahused, jäin üldjoontes rahule. Eriti maitsestamata jogurtiga serveeritult.
Aga tõeliselt heaks läks asi hoopis siis, kui ma pool järele jäänud taigent õhtul suureks lapikuks koogiks mätsisin ja oliiviõliga määritult ahju toppisin (küpsetuspaber on KRESTOMAATILINE!!)

Kõrvitsa-kikerhernepätsid

4 dl kõrvitsapüreed
1,5 dl püreestatud kikerherneid
~300 g (see võis olla umbes 4-5 dl, aga ma ei mäleta..) riisijahu
1 dl mandlijahu + puistamiseks
soola
pipart (kui oled riskialtis)
0,5 dl kookospiima
0,5 dl vett (või nii palju kui vaja)
1 spl vedelat mett
paar supilusikatäit mooniseemneid
oliiviõli praadimiseks

Sõtku kõik ained kokku taignaks. Vormi taignast pallikesed ja rulli neid mandlijahus. Prae pannil oliiviõlis või pane ahju.
Söö maitsestamata jogurti või hapukoorega või moosiga.

Kommentaarid

Populaarsed postitused