At The Speed Of Dove


Tallinn - juuni 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Täpselt nii kiirest läheb mu remont. Eriti juhul kui võtta arvesse, et see tuvi on veel lisaks väga vana ja väga väsinud ja tõenäoliselt ka ühe tiivaga ja lonkab vasakut jalga. Masendav kui palju kõik täisfüüsilised remonditegevused aega võtavad. Ja kui konkreetses järjekorras neid tegema peab. Ja kui sõltuv on kõik eelmisest faasist. Seega - üks asi jääb mingi pisidetaili pärast toppama ja kõik seisabki. Terve mu elu antud juhul, sest olen igal päeval hüppevalmis kohvri otsas istumas.
Ma mõtlesin kuu aega tagasi naiivselt, et tahan papp-põranda üles võtta, sest selle all asetsevad lauad on tunduvalt muhedamad. Tundub lihtne? Aga vot! Ei ole! Kui põrand, mille sinna paigaldamiseks on tehtud naelekasutuse maailmarekord, on lõpuks üles kangutatud, siis on seal all veel paks kiht pahtlit, mis tuleb maha kraapida. Ja siis paks kiht värvi, mis tuleb maha kuumutada. Ja siis peab põrandat lihvima. Ja üks masin ei tööta ja teist ei saa, sest on nädalavahetus. Ja kui teine masin lõpuks tuleb, lööb ta pidevalt korgid läbi. Ja kui ta tööle lähebki, saavad lihvimislindid otsa. Ja temaga tuleb iga pärand üle teha kolm korda, erinevate lintidega. Ja siis oleme ühel pool? Palun?!
Ei ole!! Siis peab peitliga kõik seinaääred üle käima (mille eest randmed sulle aitäh EI ütle), sest sinna masin ei ulatunud ja kõik veel mingi minilihvijaga üle käima. Ja SIIS, alles siis oled sa valmis oma põrandat lakkima. Kaks korda. 24-tunniste vahedega.
Et oodata veel mõned päevad, enne kui lakk lõplikult kandma hakkab.
Ja see jant käib igas toas. Ja hetkel oleme teise juures viiest!!!!

Aga ma kolin ikkagi. Pühapäeval. (Ma loodan.) Sest mul on suva ja ma tahan endale kodu.

Tõenäoliselt ei ole vaja palju nuputada,et mõista, et ma ei ole hetkel just kuigi pingevaba. Ja randmes on põletik.
Aga ma olen otsustanud, et enam ma küpsetamist ei jäta ja stressi ei lange. Niisiis.

Valge šokolaadi muffinid

2,3 dl nisujahu
2 dl riisijahu
1 tl küpsetuspulbrit
0,5 tl soola
150 g võid (toatemperatuuril)
2 dl suhkrut
1 tl vaniljesuhkrut
230 g valget šokolaadi
1,3 dl kookospiima
5 suurt munavalget

Eelkuumuta ahi 180 kraadini.
Sega ühes nõus jahud, sool ja küpsetuspulber.
Teises nõus hõõru suhkur ja vanillisuhkur võiga õhuliseks kreemiks.
Kuumuta kolmandas nõus kookospiima ja sulata sinna sisse valge šokolaad. Jahuta.
Sega šokolaad võisegusse. Lisa jahu. Sega korralikult.
Vahusta munavalgeid kuni tekivad "pehmed tipud". Sega vaht ettevaatlikult kolmes jaos taignasse.
Kalla taigen vormidesse ja küpseta ~20 min. (Minu antud küpsetamisaegu ei maksa siitpeale enam jälgida - st ma lihtsalt ei anna neid enam -, sest on tõestatud, et mu ahi ei funka korralikult (alumine osa lihtsalt ei kuumene) ja temapoolsed küpsetusajad pole adekvaatsed.)

Muffinid tulid niiskemad ja krübedamad kui tavaliselt ja olid oma äärmises rasvasuses kohutavalt sõltuvusttekitavad.
Mailu ütles, et ta ei ole mitte kunagi varem midagi niisugust söönud. Ja et ta väga ootab mu kohvikut.
:)
Mina ka. Ja uut ahju ootan ka.

Kommentaarid

Populaarsed postitused