Mida Rohkem Ma Teen, Seda Rohkem Ma Jõuan


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Selline on teooria.
Praktikas kipuvad asjad hetkel paraku mõnevõrra teisiti minema. Nüüdseks on tõestatud see, et kui terved päevad otsa remonti teha, ei jõua üldse suurt miskit muud. Isegi süüa teha ei jõua, blogimisest rääkimata. Seda postitust siin alustan juba kolmandat päeva, nüüd lõpuks ehk saadab mind ka edu.
Ühesõnaga - Kudru ja Marie käisid külas ja kuna mul oli tuuletaskutest hunnik munavalgeid üle, tegin pisarakooki, mu igipõlist lemmikut.

Rabarberi-pisarakook

põhi:
2 muna (ma panin 1 muna ja 2 kollast)
200 g võid
180 g suhkrut
500 g jahu
soola

keskele:
~4 suurt juppi rabarberit (või tegelikult täpselt maitse järgi)
fariinsuhkrut

peale:
6 munavalget
200 g suhkrut

Sega põhjaained kokku ja sõtku taignaks. Pane kilesse ja natukeseks külma.
Eelkuumuta ahi 200 kraadini.
Suru taigen küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile laiali ja küpseta helekuldseks - umbes 15 minutit.
Puhasta ja haki rabarber ja sega fariinsuhkruga. Puista segu taignale ja lase veel ~15 minutit ahjus olla.
Vahusta munavalged suhkruga tugevaks vahuks. Laota koogile. Pane veel ~5-7 minutiks ahju, kuni munavalge pealt pisut pruunikaks tõmbub.
Enne söömist lase täielikult maha jahtuda.

Kook oli väga mõnus sellest hoolimata, et Marie kogemata tema sisse toetus ja munavahu ühest kohast ära viis. Ja järgmiseks päevaks muutus ta veel paremaks - st see väike osa, mis veel alles oli.

Kommentaarid

Populaarsed postitused