Häda Mõistuse Pärast Vol. 1. Värske maasika muffinid.


Tallinn - juuni 2010, originally uploaded by Marion Undusk.
Kõndisime läbi Balti jaama Pelgulinna poole, et - oh üllatust - remoti teha. Kõht oli tühi ja tee läks läbi turu. Aga seda poleks tohtinud lasta juhtuda. Mina ja suvi ja turg annab kohtudes plahvatusliku reaktsiooni, mis ei mõju hästi ei minu rahakotile ega neile asjadele, mis ma sealt kokku ostan. Nii ka see kord. Mina ei tea, mis mul arus oli, et ma vajasin äkitselt kahte kilo!! maasikaid. Isegi kui mul OLEKS külmkapp ja kui ma ei elaks üksi oleks see tohutu kogus. Aga praegustes oludes..nojah.
Otse loomulikult läks korteris hilisõhtuni ja ma ei teinud õhtul midagi peale kiire retseptiotsingu. Ja hommikul ärgates hakkas juba kiire, sest ilmselgelt ei meeldi maasikatele pikalt üksteise otsas soojas kastis istuda.
Aga see retsept on tõesti hea. Ausõna.
Kui on värskeid maasikaid üle, ma palun teid, proovige!

Värske maasika muffinid

3 dl nisujahu
3 dl riisijahu
1,5 tl küpsetuspulbrit
0,25 tl soola
0,9 dl maitsestamata jogutit
0,6 dl õli
mõrumandliessentsi
1 tl vaniljesuhkrut
120 g võid
2 dl suhkrut
2 suurt muna
2,5 dl püreestatud värskeid maasikaid
1 tl riivitud apelsinikoort (mul oli greip seekord)

Eelkuumuta ahi 180 kraadini.
Ühes nõus sõelu jahud, küpsetuspulber ja sool.
Teises nõus sega jogust, õli, mõrumandliessents ja vaniljesuhkur.
Kolmandas nõus klopi suhkur ja või vahule ja sega ükshaaval hulka munad. Siis lisa jogurtisegu ja klopi ühtlaseks. Minimaalselt segades lisa juurde jahu.
Nüüd sega juurde apelsinikoor ja maasikapüree.
Tõsta vormidesse ja küpseta ~20 min (kuni tikk väljub koogist puhtana).
Jahuta 10 min pannil, siis tõsta restile edasi jahtuma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused