Appi, Ma Olen Armunud!


Tallinn - september 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Jah, nii see on. Ma olen armunud. Elusse. Rõõmutundesse. Arengusse. Õppimisse. Unistuste täitumisse. Unistuste kustumisse. Armumisse. Armastusse. Ma olen üks suur armastuse pall, ei, sall! Ja kuigi vahepeal on hirmus paha ja raske ja selline tunne, et tapab, siis need hetked mööduvad ja õnnetunne tuleb tagasi. Ja ma tean, et kõik, mis juhtub, peabki juhtuma ja et kõik, mis tulema peab, tuleb niikuinii.

Minu õnn on minu sees.
Ja Sinu õnn on Sinus.
Rahu. Teadmine, et elu väärt on elamist.
Seistes teineteise ees
Me näeme seda ilu –
Süvaõnnepeegelduse õndsat olemist.

Mee-lavendlimuffinid mee-toorjuustuglasuuriga

1,6 dl suhkrut
1 spl kuivatatud lavendlit
185 g pehmet võid
3 spl vedelat mett
2 muna
1 tl vaniljeekstrakti
1 dl hirsijahu
1,6 dl maisijahu
1 dl nisujahu
1 tl küsetuspulbrit

200 g Creme Bonjour'i
1,5 dl tuhksuhkrut (sõelutud)
2 spl vedelat mett
1 tl vaniljeekstrakti

Kuumuta ahi 160 kraadini.
Pane suhkur koos lavendliga köögikombaini ja lase ühtlaseks lavendlisuhkrupuudriks. Hõõru kausis koos võiga vahule, lisa mesi ja sega ühtlaseks. Klopi ükshaaval hulka munad ja siis vaniljeekstrakt.
Sega jahud ja küpsetuspulber vedelasse segusse. See peaks olema niske, aga mitte vedel. Tõsta taigen muffinivormidesse ja küpseta 15-20 minutit, või kuni puutikk jääb kooki torgates puhtaks. Lase täielikult jahtuda.
Toorjuustuglasuuri jaoks hõõru kõik ained ühtlaseks ja lase külmkapis veidi ega taheneda (jah, see on üldiselt vist võti. Tuleb lasta seista sel värgil. Kui teha glasuur valmis mitu tundi varem või isegi eelmisel päeval, saab teda ehk isegi tordipritsist lasta.)

Jaa. Ka nendesse muffinitesse on lihtne armuda. Pühendatud Elenile, kel oli sel pärval veel endiselt sünnipäev ja Inglile, kes armastab lavendlit. Neid kooke süües armastan ka mina lavendlit. Ja pärast ühte ööd külmas olid nad veel ERITI head.

Kommentaarid

  1. Mulle nii meeldib see pealkiri. Kas teadsid, et armunud olek tähendab armastusega täitumist, või siis armuga täitumist. Tegelikult vahet ju pole - see tunne on ju see, mis loeb. Ja see tunne on hea!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused