LapsePõline


Tallinn - oktoober 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Kirsti helistas laupäeva hommikul, ja palus, et ma talle järgmiseks päevaks leiba küpsetaksin. Nii armas põhjus kedagi hommikul äratada, arvan ma (pealegi, tõele au andes, ei olnud enam üldse mitte vara.) Niisiis panin pärast päeva käimalükkamist (mis võttis ebatavaliselt palju aega, aga oli seda toredam) taigna hakkama, et pärast tervet järgmistd ööd leiva pilli järgi tantsimist, ehk iga natukese aja järel tõusmist ja tema järgi kontrollimist, pühapäevaseks trenniks leib valmis saada. Kirsti oli rahul ja mina olin rahul. Unine ja rahul.
Ainult eelmise leiva ülejääk mu köögis paistis natuke kurb ja kuivanud. Püüdsin ta elu lõpetada rõõmsama noodiga. Tegin leivasuppi. Sellist paksemat ja eriti head. Ja sõin seda järgmisel hommikul kookospiimaga. Nämm.
(Jussile meeldis kreegimoosiga rohkem.)

Leivasupp
(3-4 portsjonit)

250 g (kodutehtud) rukkileiba
5 dl vett
2 spl mannat
4 spl suhkrut
päevalilleseemneid

Riivi leib jämeda riiviga ja pane potti. Lisa vesi, manna, suhkur ja päevalilleseemned ja keeda, kuni segu on peaaegu täiesti ühtlane. Umbes kümmekond minutit. Lase kaane all jahtuda (supp oli alguses minu maitse jaoks natuke liiga vedel, aga jahtununa tõmbas ta tihedamaks ja hommikuks vastas kõigile nõudmistele.)

Kommentaarid

Populaarsed postitused