Kas Supp Või Puder?


Tallinn - oktoober 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Selles kipub olema küsimus, kui Marion suppi teeb. Teeb suppi, aga tuleb puder. Nii juhtub, kui sulle ei meeldi vedelad toidud. Aga kui sööja olen ainult mina ise ja mu perekond (ehk siis Juss, kes üldiselt on väga leplik), pole ju hullu. Mina olin rõõmus, et supp liiga vedel ei saanud ja kommentaare sain ainult maitse asjus; ja need olid positiivsed. Positiivsed ja taldrikut taas täitvad.

Hiinapärane sügissupp

pool lillkapsast
pool nuikapsast
4 tomatit
peotäis riisinuudleid
2 spl Tom Ka Kai hapukasteravat kookospastat (kuhjaga)
~2 dl kookospiima
soola
pipart


Hauta puhastatud ja tükeldatud köögivilju maitsepärases koguses vees, kuni nad on enam vähem pehmed. (Algul võiks sisse visata kapsad ja pisut hiljem tomatid.) Siis lisa riisinuudlid (mis võiks eelnevalt katki murda, muidu tekitavad nad potti ühtse nuudlišvammi tüki, mille mina pidin lihtsalt lahti lõikama, et miskit kaussi saada) ja keeda veel pisut.
Kalla juurde kookospiim ja lisa maitseained. Sega hoolega. Hauta veel paar minutit. Serveeri pisut jahtunult.

Kommentaarid

Populaarsed postitused