SünniPäev!


Tallinn - juuli 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Tegelikult pidin ma siinkohal rääkima sellest, miks mulle ei meeldi hambaarsti juures käia (sest üleeile käisin ja oli aega seal toolis lebaskledes lahtise suuga sel teemal mõlgutada), aga siis äkitselt avastain ma, et ohhoo! mul oli eile blogisünnipäev!
Seega pole vaja selle mõnusa koogi juures mitte filosofeerida, ega halada, vaid süüdata küünlad ja tõsta klaas šampust ja hüüda hurraa meie ühise ühe-aasta sünnipäeva puhul.

Banaani-pirnikook šokolaadiglasuuriga

3 banaani
2 pirni
1,8 dl suhkrut
3 muna
90 g sulatatud ja pisut jahutatud võid
100 g tumedat šokolaadi, tükeldatud
1 dl maisijahu
1 dl hirsijahu
1 dl nisujahu
0,6 dl riisijahu
1 tl soodat
1 tl küpsetuspulbrit
½ tl soola
glasuur:
70 g võid (sulatatud ja jahutatud)
1,1 dl kakaopulbrit
200 g tuhksuhkrut
0,6 dl kookospiima
vanilliessentsi

Eelkuumuta ahi 180 kraadini.
Püreesta banaanid ja pirnid, sega hulka suhkur, munad ja või. Teises kausis sega jahud, küpsetuspulber, sooda ja sool. Sega kõik hoolikalt kokku ja šokolaaditükid ka.
Kalla küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ja küpseta ~20-25 minutit, kuni tikk tuleb puhtalt välja. Lase täielikult jahtuda.
Glasuuri jaoks sega kõik ained ühtlaseks läikivaks möglaks ja määri jahtunud koogile. Lase tarduda.

Teatan uhkusega, et vaatamata koogi välimusele pärast tunde vertikaalasendis mu seljakotis loksumist tahtis mu kookidest üldiselt mitte eriti lugu pidav onupoeg ära süüa kõiki nende perele viidud tükke ja et väikevend sõi vähemalt 6 tükki (kuigi tõenäoliselt rohkem). Ja üldse oli tal hea minek.

Kommentaarid

Populaarsed postitused