Hipi Ja Kevad


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Kui ma esmaspäeval Viljandisse hääletasin, oli paganama külm ja varbad tahtsid ära jäätuda ja kahest kampsunist ei olnud piisavalt kompenseerimaks mu suvekleiti.
Kui ma teisipäeval sealsamas ärkasin (esmakordselt üle viie! kuu), oli ilm otsustanud pöörduda. Minu kasuks. Kingad sukad olid sõbrad ja see oli hea. Lossimägedes jalutada, seal võililli korjata, pargipingil istuda ja raamatut lugeda oli hea.
Ja kolmapäeval tagasi hääletades oleks tahtnud olla paljasääri, sest päike oli nii soe ja tee ääres jalutamise oleks ehk paremaks teinud vaid suurte kottide puudumine.
Ja täna ma teen selle ära! Paljad varbad kaasa ja õue! Elagu suvi!

***

See suur kimp võililli, mis ma lossikatest korjasin ei olnud ka sugugi niisama naljategemine. Kunagi ammuammu tegi mu ema võilillemoosi ja siis sellega kooki ja mina istusin köögis ja vaatasin kuidas see kõik sündis ja see tundus nii põnev ja maitses nii hea. Ja juba paar aastat olen tahtnud seda proovida, aga alati õige korjamisaja maha maganud. Nüüd on ta siis käes. Minu elu esimene (küll väike) purk võilillemoosi.

Võilillemoos
(retsepti ei olnud, tegin ema umbkaudsete juhiste järgi. Minu meelest oleks võinud rabarbereid rohkem olla.)

200 g võililleõisi
300 g rabarberit
~150 g moosisuhkrut

Keeda puhastatud ja tükeldatud rabarber vähese veega pudruks, lisa võililleõied ja suhkur, sega ning keeda kuni segu on natuke paksenenud. (Ma oleksin tahtnud, et õied katki keevad, aga taas kord unustasin ära, et kui suhkur lisada, siis seda enam ei juhtu. Järgmisel korral proovin teisiti.)
Keeda purk/purgid ja purgikaaned läbi, kuivata ja pane moosi täis. Keera kaas peale ja pane see allpool lauale jahtuma.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused