HommikuPäike


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Loore tõuseb kell seitse hommikul, et Terevisiooni minna, aga mina ei saa millestki aru, sest ma magan. Oma sõnul pillab ta umbes kõiki asju järjest maha, aga mina magan ega kuule midagi. Siis ta ütleb mulle tsau ja ma vastan talle midagi eriti segast (sellest saan isegi ise aru) ja magan edasi. Päike ronib mulle voodisse ja palav hakkab, aga uni on kõikevõitev. Ja kui ma lõpuks äratuskella kuulen - oi, see on hoopis Loore, kes tahab sisse saada, on kell kolmveerand kümme ja kolm äratust on möödas ja Loore juba korra varem helistanud..
Tuba on päikest täis ja Loore on päikest täis ja mina ise olen vist ka päikest täis. Kõik on natuke aeglasem ja rahulikum kui tavaliselt ja erinevalt tavalisest on aega ja tahtmist istuda ja lebotada ja hommikusmuutit juua, Loore jalgupidi aknast väljas.
Mõnus.

Päikeselise Hommiku Smuuti

mitu kiivit
1 apelsin
1 pirn
konservmangot koos siirupiga
kardemoni

Blenderda kokku. Pane ilusasse klaasi, kaunista kõrtega ja joo hommikupäikselaigus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused