Kiirelt


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Magnus helistas ja tahtis kokku saada ja Lollodemäel maasikaid süüa. Aga kui ma lõpuks kohale jõudsin, tuli välja, et tegelikult ta tahab hoopis, et ma tal juukseid lõikaksin. Maasikad olid küll ka, aga see paistis kõrvaline. Rääkisin talle, et ärgu tahtku, et ma ei oska ja et olen elus lõiganud ainult ühe pea ja sedagi vaid paari päeva eest ja kahtlase väärtusega tulemusega, aga ta ei andnud alla. Lubas mulle selle eest süüa teha (ma olin just remontimast tulnud ja huntnäljane), köögivilju nagu ma tahtsin. Olgu. Ise teab.
Läksime Magnuse juurde ja seal ilmnes, et kuna ta vanemad on välismaal valitseb külmkapis värskete asjade põud. Täielik. Isegi porgandeid ei leidnud.
Kuna mu kõht nadis juba suht kõlavalt endat märku, korraldasin põhjaliku läbiotsimise ja leidsin

2 purki purustatud konservomateid (kui supp juba valmis oli, leidsime veel ühe paki tomatipüreed. Kui üks purk asendada, oleks paksem tulnd.)
1 purgi kookospiima
1 purgi rohelisi oliive
paar sibulat
jupi ingverit
karrit

Hautasin hakitud sibulaid natuke võis, kallasin peale tomatid ja kookospiima ja hakitud oliivid ja hakitud ingveri ja karrit ja meresoola ja pipart natuke ja lasin keema tõusta.
Väga hea supp sai, muide.

Pärast sööki hakkas Magnus siiski mu lõikamisoskustes kahtlema. Ütles, et lõigaku ma ainult külgedelt, seda keegi niikuinii ei näe, aga et tuka kallale ta mind ei lase. Aitäh. Võtsin õiguse solvuda. Selle peale solvus jälle tema ja nii ma läksingi midagi tegemata ära.
Toredad traditsioonid meil - iga kord tülitseda.
Vähemalt olin mina see, kes süüa tegi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused