Olemas!


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Mu ema ütles kunagi vist õigusega, et minu elu on nagu ameerika raudtee - mitu korda päevas üles ja alla. Pisut ehk olen vahepeal arenenud ja päris nii tihti see ka enam ei käi, aga tõsi ta on, et päevad ei ole vennad. Kohe kindlasti mitte.
Aga noh, olgem ausad - kõik sõltub teemadest.
Täna oli mul vahepeal tunne, et midagi vist ei juhtugi enam kunagi ja ma ei lähe enam kunagi õue ja kogu elu ongi ainult üks suur igavus - kirjutasin teatrisemiootika kodutööd ja aeg muudkui läks ja läks ja see ei tahtnud ega tahtnud valmis saada..ja siis õnneks lõpuks sai. Mööndustega küll, aga ikka. Ja siis ma läksin viimaks ometi välja.
Saime Jussiga kokku ja jalutasime mere ääres ja Kalamajas ja Pelgulinnas ja tegime aega parajaks, sest kohekohe pidi otsustatama minu/meie saatus - Juss pidi nägema meie uut korterit - või no minu nägemust sellest. Ja arvestades kõiki neid suurejoonelisi ideid, mis meil oma kooselu koha pealt juba tekkida on jõudnud, oleks olnud ääretult nadi kui talle seal meeldinud ei oleks. Ma ei kujuta ennast peale tema just eriti paljude inimestega koos elamas.
JA TALLE MEELDIS!!!!!
Kui me linna tagasi kõndisime, et mõõta kui kaua see võtab, siis ta ütles, et jah, ta tuleb!! Ja ma oleks ta peaaegu ära lämmatanud selle peale ja mul tuli selline nägu pähe, et ta naeris päris pikalt, aga ma olen selle üle tõesti tõesti tõesti õnnelik, et ta tuleb! Ja nii me tulime sealt koos - vaheldumisi ja korraga tantsides ja hüpates ja kisades ja planeerides. Kaks täielikku õnnelikku troppi. Lahe.
Ja nii ma siis tundsingi, et kuidagi peaks seda ajaloolist hetke ikka tähistama. Juss sõitis ära, aga mina käisin poes ja ostsin puuvilju ja jäätist ja tegin endale mätserdist.
Minu uue kodu terviseks!

Mätserdis

pool apelsini
pool Conference pirni
kaks viilu (konserv)mangot
üks kiivi
üks Regatt jäätis
jahvatatud kardemoni

Haki kõik puuviljad sobivateks tükkideks ja sega jäätise ja kardemoniga kokku. Nämm!

Kommentaarid

  1. Ja kui samad komponendid paned banaanijogurtisisse, teed graatsilise liigutuse vanillisuhkrupakiga üle mögina.. segad. On ka hää.
    Kummaline, ma mõtlesin, et ma olen geenius, et siukese asja välja mõtlesin. Aga ju siis ei ole /jookseb nuttes teise tuppa.

    VastaKustuta
  2. Paraku on geenius hoopis Jamie Oliver, kes selle mõtte ka ühte raamatusse üles viitsis kirjutada.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused