Paratamatus


Tallinn - mai 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Olin täna tubli ja ei läinudki turule. Aga see ei päästnud mind nendest kolmest rabarberijupist, mis üleeilsest saadik mu aknalaual kuivasid ja lunastust ootasid. Kergendasin nende piinu.

Norra stiilis lihtne rabarberikook

60 g võid
0,8 dl piima
2 muna
2,5 dl suhkrut
2 tl küpsetuspulbrit
3 dl nisujahu (või siis 1 dl nisujahu ja 2 dl maisijahu)
Paar tilka mõrumandliessenssi
1 korralik jupp rabarberit (ma panin kõik kolm)

Koori ja viiluta rabarber ja pane kõrvale. Sulata või. Klopi monad ja suhkur heledaks kergeks vahuks, lisa pisut jahtunud või, piim ja mandliessenss. Klopi segamini. Sega omavahel jahud ja küpsetuspulber. Sega jahusegu ja munasegu võimalikult vähese segamisega ühtlaseks. Kalla määritud lahtikäivasse vormi, pillu peale rabarber. Küpseta 180 kraadises ahjus 30-35 (või 45) minutit.

Mina ei saa aru, miks ta mul keskelt vedelaks jäi.. Äkki maisijahu? Või liiga palju rabarberit?
Tegelikult vahet ei ole. Vedelaks võis ta jääda, aga vastikult sõltuvusttekitav oli ta ikkagi. Ja mina olen üksi kodus! Just sain selle väikese osa, mis veel koogist järele jäi kokku pakitud ja lähen linna peale pakkuma. Kui kiirelt helistate, võite isegi jaole jõuda.

Kommentaarid

Populaarsed postitused