Fanatism Viib Hauda


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Või vähemalt kõhuvalurohtu võtma.
Või siis tühja pangaarveni.
Igal juhul see ei sa hästi lõppeda kui ma iga jumala päev pool aega köögis passin ja keeran kokku toite, millest ma ka parima tahtmise juures vaid murdosa ise ära söön. Ja kui söön...oioioi...
Ja samal ajal on niiiii hea seda kõike teha! Nii nii hea!

Et siis.
Tegin sidruniparfeed. Miks?! Sest mind oli kapis pikisilmi ootamas kuus kurblikku munakollast, kelle valged ma olin beseed teha üritades ära lörrinud. Ja kollastele ma ei tahtnud samasugust saatust. Niisiis google aitas taas kord ja tegingi parfeed.

Sidruniparfee

6 munakollast
2 dl tuhksuhkrut
1,5 dl sidrunimahla
1 sidruni riivitud koor
4 dl vahukoort
4 spl sidrunilikööri (loomulikult seda mul ei olnud)

Vahusta munakollased suhkruga kohevaks vahuks, lisa aeglaselt segades sidrunimahl. Vahusta vahukoor, sega kõik ained kokku. Vala vormi ja pane sügavkülma. Serveeri 8 tunni pärast. (Mul on üks ikka veel külmas. Ja need, kes seda maitsesid, need kiitsid, nii et - Ou, tulge mulle külla!)

Kommentaarid

Populaarsed postitused