Hommikud On Meil Siin Hämused


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Millegipärast on kadunud jõud ja tahtmine igal hommikul tatraputru teha ja see on asendunud minu lemmiku - Nopri metsamarjajogurti (või pohlajogurti, sest metsamarja oma Rakveres ei tundu eksisteerivat) variatsioonidega. Alguses kasutasin lihtsalt puuvilju, aga siis tulid Selveris laadapäevad ja ma ostsin ei-tea-mispärast endale poolekilose koti pähkli-rosinasegu ja et ma seda lihtsalt muuseas õhtul interneti kõrvale sisse ei pugiks, otsustasin müslit teha. Kunagi kui ma väike olin, siis ema tegi, seda ma mäletan. Ja röstitud kaerahelveste lõhna ja maitset.
Panin käiku kõik, mis pika siinoleku vältel kokku olen ostnud ja seda ei ole üldse mitte vähe. Võiksin kogu selle kraamiga nähtavasti paar kuud ära elada. Aga no kuulge, kui ökopoes müüakse kanepiseemneid ja sul on just varud lõppenud, siis on see ju loommulik, et ostad. Ja igaks juhuks kohe kaks pakki. No ja kõrvitsaseemenid läheb ikka vaja..
Ja nii see kuhi mu toas kasvabki.

Müsli

täisterakaerahelbeid
linaseemneid
kanepiseemneid
kõrvitsaseemneid
nisukliisid
kookoshelbeid
erinevaid pähkleid (tükeldatud)
rosinaid
võid
mett

Sulata pannil lusikatäis võid ja kõik peale kaerahelveste. Pruunista kergelt, lisa kaerahelbed ja rösti mõnda aega. Nina on parim ütleja, millal umbes paras on. Siis võta pann tulelt ja sega müslisse paar suurt supilusikatäit mett. Sega hoolega, kalla õhukindlalt suletavasse anumasse ja pane hommikut ootama.
Hommikul tükelda puuviljad söömisparajaks (ma enamasti liialdan oma poole apelsini, poole banaani, poole pirni ja poole õunaga. Ükskord oli jõhvikaid ka!!! :), lisa peotäis müslit ja kalla peale jogurtit. Sega.
Mulle meeldib ta kõige kohkem pärast ~10 min seismist.

Ja hommik ei olegi enam nii hämune :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused