Uimane NädalaVahetus


Tallinn - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Eile oli iseendaga-olemise õhtu. Käisin 3D Alice'it vaatamas (mis oli ABSOLUUTSELT mõttetu, ma ei taha vist enam ühtki 3D filmi näha, nendes on kogu mõtlemine efektidesse takerdunud) ja siis vanalinnas jalutamas. Uitasin mööda Toompead ja sain aru, et mu elu on teinud kannapöörde pärast ühte väga konkreetset oktoobriööd ja detsembrialguse Inoneesia-reisi ja kui väga ma ise muutunud olen ja pool mu tutvusringkonda on uus.. Leidsin üle mõne aja mingi rahu iseeneses ja see oli hea.
Ja täna on jälle terve päev möödunud Krahlis internetis retsepte vaadates ja teed juues. Tähendab pärast seda kui ma hommikul muffineid küpsetasin, muidugi. Aga kellele? Ei tea. See, et neid kellelegi pakkuda pole on vist ka ainus põhjus, miks ma piirdusin ainult ühe, mitte kolme või nelja erineva retseptiga. Ideid oli, komponente oli.. Õnneks hakkan ma järgmisest nädalast ka nädala sees siin olema ja saan taas kord seada sammud oma kallisse kontorisse oma kallite inimeste juurde, keda ma nii nii ammu näinud ei ole. Ja keskenduda nende polstriga katmisele :)

Rohelise tee muffinid

100 g võid
150 g suhkrut
2 lahtiklopitud muna
150 ml keefiri
1 tl vaniljet
100 g maisijahu
115 g nisujahu
0,5 tl soodat
2 tl küpsetuspulbrit
matcha pulbrit (~5 g)
60 g jahvatatud mandleid

Sulata või madalal kuumusel, sega juurde suhkeur, munad, keefir ja vanilje. Sõelu teises anumas kokku jahu, sooda, küpsetuspulber, matcha pulber ja mandlijahu. Sega kahe anuma sisud ettevaatlikult omavahel kokku, täpselt nii vähe kui võimalik, et ained oleks segunenud. Kalla taigen muffinivormidesse ja küpseta 180-kraadises ahjus kuni puutikk tuleb muffinist puhtalt välja (~25 min).

Kommentaarid

  1. Kuidas maitse oli? Ma unustasin küsida ennist. :P Kui ma Jaapanis elasin, siis ma ei saanud matchast üle ega ümber. No nii hea!

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused