Vau!


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Mulle küll väga meeldib idee tervislikust toitumisest ja sellest ületamatult ilusast elust, mis sellega kaasnema peaks, aga ma lihtsalt ei saa sinna midagi parata, et enamasti ma annan oma madalatele kirgedele alla ja hakkan hoopis küpsetama. Tervislik toitumine my ass! Aga vahel juhtub imesid ka. Näiteks nagu siis kui ma selle supi otsa komistasin. Foto oli PALJU ilusam kui minu oma ja ma teadsin kohe, et seda ma proovin ja mitte lihtsalt "kunagi", vaid nüüd ja kohe.
Ja proovisin ka.
Ja väga väga väga hea oli.

Piparmündine herne-spinatisupp

400 g pakk külmutatud herneid
~250 g külmutatud spinatit
2 porrut (need ma unustasin osta ja panin hoopis kimbu rohelist sibulat ja üldse ei kurda)
1 (köögivilja)puljongikuubik
2 tassi vett
värsket basiilikut (ei olnud)
värsket piparmünti (ka ei olnud, oli hoopis mingit kummalist "mint sauce'i" purgi sees, väga kahtlase äädikamaitsega. Aga töötas.)
soola-pipart

Pane herned ja spinat potti, lisa vesi ja puljongikuubik. Siis tükelda hoolega porru (sibul), korja mõned basiliku ja mündilehed ja lisa supile. Lase keema tõusta - see juhtub muide ootamatult ruttu - siis võta tulelt ja lase püreeks. Mulle meeldis, et ta oli ikka veel kergelt tükiline, mitte täitsa kreem. Jees. Ja heeringavõileib kõrvale..mmmmmmm
Ja NII lihtne ja kiire ja..
Muide, see oli nii hea, et te võite kolm korda arvata, mida ma täna õhtusöögiks tegin :)

Kommentaarid

Populaarsed postitused