Pakendamise Küsimus


Tallinn - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Nädalavahetus. Tagasi Tallinnas. Mul on ahi, mis TÖÖTAB!!! Nii. Mida me kõigepealt teeme? Ja mida me pärast seda teeme?
KOHUTAVALT palju erinevid variante on olemas..ja mul on juhuslikult toorjuustu kaks pakki..mune..margariini.. Palju kitsamaks see valik just ei läinud..
Nojah..
Tibu ema Napoleoni kooki peab kindlasti tegema. See kinnisidee on mul juba paar nädalat, pärast seda kui sõber väitis, et parim Napoleon on Fahle kohvikus.. Eieiei, parimat tegi Tibu ema kunagi ammu ja mul on isegi retsept olemas. Aga sellest hiljem. Midagi kiiremat ja lihtsamat on ka vaja.
Kiire ülevaade läpaka retseptikogus tekitab tunde, et võiks proovida muffineid nimega "red velvet", mis jutu järgi tunduvad USAs vägagi popid olevat ja mille baasil ma juba kunagi ka katsetanud olen. Ja mis, nagu nimigi ütleb on punased. Miks nad seal ometi neid toite niiviisi värvivad? Alles mõne päeva eest avastasin netist vikerkaarevärviliseed?! muffinid. SEITSE värvi ühes pisikeses koogis. Hullumeelsus! Pealegi ma ei tea, kus Eestis toiduvärve müüakse ja ega ma pole ausaltöelda väga otsinud ka. Järelikult "velvet" (või "brown velvet" kakaopulbri pärast) muffinid. Toorjuustuglasuuriga. Nii on.
Teen muffinid õhtul valmis ja glasuuri hommikul, sest kella 11ks olen kutsutud pooltööjutu-pannkoogipühapäevale ja liiga vara ma ärgata ei viitsi. Ja nii ma ei saagi teada, kas see, et koogid on kuidagi pudedad ja kuivad tuleb mõnest minu katastroofilisest modifikatsioonist või öö kile all seismisest ja kuivamisest. Sest hommikul segan glasuuri valmis ja viskan neile peale ja nad näevad ikka paganama fotogeenilised välja. Eriti pärast pisukest ilukuuri Rakvere Põhjakeskuse maitseainepoest leitud lavendli ja roosi õielehtedega. ;)
Alles külas kui keegi teine esimese tuleproovi teeb, saab mu läbikukkumine avalikuks..oioih.. No nad on söödavad, okei, aga võiks ikka väga palju paremini.
Aga glasuur on muide väga hea.

"Brown velvet" toorjuustuglasuuriga

6 dl nisujahu (ma asendasin 2 dl maisijahuga)
2 hiigelsupilusikatäit magustamata kakaopulbrit
1 tl soola
3,2 dl suhkrut (panin vist 2,5 vms)
3,2 dl õli (igal pool, kust ma lugesin, olid inimesed seda hiigelkogust vähendanud. Nii ka mina. 2 dl.)
2 suurt toatemperatuuril muna
1/2 tl punast geeltoiduvärvi (mida mul ei ole ja kahju ka pole)
1 tl vanilliekstrakti (asendasin vaniljesuhkruga)
2,5 dl keefiri
1 1/2 tl soodat
2 tl söögiäädikat

Kuumuta ahi 200 kraadini. Sega ühes anumas kuivad ja teises märjad ained. Sega kokku. Pane muffinivormidesse (mul tuli 2 plaaditäit, ehk 23 tk). Hoia ahjus 20-22 min ja kui oled veel eriti korralik, siis keera vahepeal panni, et ühtlasemalt küpseks.
Pane restile jahtuma. Glasuur läheb peale alles siis kui nad on täielikult jahtunud.

Toorjuustuglasuur

2x170 g maitsesamata toorjuustu
~2 dl tuhksuhkrut
100 g võid

Hõõru või vahule ja tuhksuhkur siis sinna sisse ja toorjuust järgi ja siis määri kogu see ilu lusika või tordipritsi või spaatliga oma kookidele ja ükskõik kuidas koogid ka välja tulnud ei ole, saad taaskord tõestuse, et pakend loeb ja nad meeldivad inimestele sellegi poolest.

Kommentaarid

Populaarsed postitused