Juurikad Ruulivad


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

Järjekordne kontroll järgitavate bloogide maailmas pakkus mulle mitut toredat suppi ja kuna Rakveres viibimine on minust teinud, peamiselt tänu mu peas toimuvale terrorile, maailma kõige mugavama ja staatilisema inimese, on supp igal juhul hea valik. Eriti kui ta koosneb peamiselt köögiviljadest.
Nii ma mõtlesin.
Poes käidud ja kõik vajalik olemas võtsin retsepti lahti lootuses kiiresti süüa saada. Ja mis ma avastasin! Loomulikult oli mul õnnestunud kahe silma vahele jätta tõsiasi, et tegemist on AHJUköögiviljadega. Meie pansi ahi on aga pannidest tühjemast tühjem ja igasugune ahjundus välistatud (selle tõestasin paar päeva hiljem ka näitlikult ära püüdes beseed küpsetada ja põrudes nii, et põrand rappus) ja pealegi võtavad köögiviljad ahjus niiiiiii kaua aega..
Niisiis - pott tulele ja kogu värk hautades. Näis, mis saab.
Juustu vahetasin ka välja. Tegelikult oli parmesan...
Ehk siis tegelikult nii vaadates on tegemist suht originaalretseptiga :P

Porgadi-küüslaugusupp

pool pead küüslauku
1 kg porgandeid
1 suur valge sibul
1 tl meresoola
pipart
oliiviõli
80 g sinihallitusjuustu
100 ml vahukoort
1 l kanapuljongit

Hauta väheses vee, oliiviõli, soola ja pipra segus küüslauguküüsi ja tükeldatud sibulat ~10-15 min. Vajadusel lisa vett. Lisa ketastatud porgand ja vett ja hauta kuni porgand on pehme ja küüslaugust saanud puder ja sibulast suht ka.
Püreesta kogu see ilu saumikseriga, umbes poole peal lisa purustatud juust, pisut enne lõppu koor.
Kõige lõpuks kalla hulka puljong. Sega.

Minu jaoks oli maitse pisut liiga ühtlane. Äkki oleks pidanud rohkem tükke sisse jätma? Aga järgmisel päeval täitis keedetud brokkoli lüngad ilusti.
Ja Üllarile maitses kui ta mulle õhtul külla tuli. Isegi ilma brokkolita. Üllataval kombel suht mehelik supp tuli.
:)

Kommentaarid

Populaarsed postitused