KaelKirjakud On Vallutanud Kõik


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

ESIKAS!!!!
Uskumatu, aga tõsi. Lõpuks ometi! Nii vaevaliselt ja aeglaselt ja samas nii ootamatult on see kõik juhtunud. Vahepeal oli mul tunne, et põgenen ära, vahepeal oli tunne, et suren ära, vahepeal oli tunne,et ajast ei jätku ja siis, et seda on liiga palju.
Aga Rakveres oli hea. Inimesed olid head ja ümbrus oli hea ja mul oli tunne, et minust hoolitakse ja mul oli seal turvaline olla. Isegi kõige hullematel hetkedel oli mul SEAL turvaline olla.
Ma oleksin tahtnud teha midagi SUURT, et neid kõiki tänada selle aja eest. Et tänada mu näitlejaid nii, et nad saaksid päriselt ja ausalt aru, et ma olen tänulik. Tänada töökodasid ja kõiki teisi, kellega ma kokku puutusin. Kõiki neid armsaid inimesi teiselt korruselt. Kohvikust. Kõiki! Aga ma ei osanud midagi maailmaraputavat välja mõelda.. Ja siis läksin selles suunas, kus ma teadsin, et oskan minna. Otsustasin, et teen neile midagi head.

Dominotrühvlid

2 toru Domino küpsiseid
200 g toorjuustu
150 g valget šokolaadi

Lase küpsised saumikseriga pulbriks ja sega toorjuustuga. Veereta kuulikesteks ja lase külmas tahkuda. Sulata vesivannil šokolaad ja veereta tahkunud kuulikesi selles. Pane tagasi külma ja söö kui šokolaad on kõvaks tõmbunud.

AITÄH TEILE!!

Kommentaarid

Populaarsed postitused