Nigella Tulek Mu Ellu


Rakvere - märts 2010, originally uploaded by Marion Undusk.

See käis pea märkamatult. Ei löönud mul lained üle pea, ei sõitnud katus kuskile. Lihtsalt rääkisime Annekaga õhtul Facebookis (kus mujal, eksole) juttu ja arutasime "Kaelkirjaku" kava, kuhu pidid ka mõned retseptid tulema. Annekas ütles, et "seal raamatus on üks, mis võiks sobida" ja järgmisel päeval ma saingi kaenlasse uue ja läikiva kokaraamatu (mida ma pole siiani tagasi andnud kuigi vaikselt vist juba võiks).
Pole mõtet rääkida sellest, kui paljusid asju ma seal üleüldse teha tahaksin. Selles suhtes on kodukokkadele mõeldud raamatud nii toredad, et peaaegu kõik näib mõeldav. Ja isuäratav. Ja isegi finantsiliselt võimalik, eriti arvestusega, et ma suurt muule peale toidu ei kulutagi (aga sinna samas pööraselt). Mõtet on rääkida hoopis sellest, et Anneks soovitatud retsept tundus suht lollikindel ja piisavalt odav, et seda kohe järgmisel päeval proovida.
Selgus aga, et ei ole lollikindel. Või siis vähemalt mitte minukindel :S

Hokey Pokey (meekärg)

100 g suhkrut
0,6 dl heledat suhkrusiirupit
1,5 tl soodat

Vala suhkur ja siirup potti ja sega kokku. Korralikult, sest pliidile panduna enam segada ei tohi. Pane pliidile ja lase sulada ja seejärel muutuda mullitavaks karamelseks massiks (~3 min, mul läks tsipa kauem). Eemalda pott pliidilt ja sega juurde söögisooda. Segu hakkab aktiivselt mullitama. Kalla küpsetuspaberile tahenema. Kui on täiesti tahke, murra pisemateks tükkideks. Söö niisama või pudista nt jäätisele.

ERRORID! - Kuna mul ei olnud korralikku mõõteanumat, kallasin loomulikult siirupit liiga palju. Seda nähtavasti ka põhjusel, et alguses tundus, et kogu suhkur ei segune siirupiga. Aga järelikult polegi seda vaja. Sest minu mass lihtsalt ei tardunudki korralikult. Jäi selliseks venivaks ja kleepuvaks ja iirisekommilaadseks, mida pidi venitama, mitte purustama. Samas, maitset see ei muutnud. Komm oli sinna kulunud suhkruhulka arvestades üllatavalt maheda maitsega ja isegi magusat mitte tarbivad inimesed suhtusid temasse soosivalt. Paar tundi tikutõstmismänge suure maja suitsunurgas ja otsas ta oligi.

Kommentaarid

Populaarsed postitused